آذربایجانجهان

هواپیمای حامل مسافران بین المللی به مقصد قره باغ در فرودگاه فضولی فرود آمد

بیش از ۳۰ مسافر بین‌المللی برای اولین بار در یک پرواز آزمایشی متعلق به خطوط هوایی آذربایجان برای سفر به قره‌باغ در فرودگاه بین المللی فضولی فرود آمدند.

بیش از ۳۰ مسافر بین المللی در سطح جهانی برای اولین بار در یک پرواز تجاری آزمایشی متعلق به خطوط هوایی آذربایجان برای سفر به قره باغ در فرودگاه بین المللی فضولی فرود آمدند.

در این سفر بیش از ۳۰ مسافر از ۱۱ کشور جهان -ایالات متحده، بریتانیای کبیر، بلژیک، سوئیس، اتریش، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، پرتغال، لهستان و روسیه حضور دارند.

برای اولین بار، رهبران ۴ شبکه هوایی بین المللی برجسته که به مسافران جهان خدمات می‌دهند در قره باغ هستند. آنها کولجا اسپوری رئیس ETIC (کنگره بین المللی مسافران فوق العاده)، چارلز ولی رئیس MTP (افرادی که بیشترین مسافرت را می‌کنند)، جان شوارتز رئیس TCC (باشگاه مسافران قرن) و هری میتسیدیس رئیس باشگاه نومد مانیا هستند.

این هیئت شامل بازرگان مشهور بلژیکی پاتریک ماسلیس، دون پریش یکی از سیاحان آمریکایی که از بیشتر جاهای جهان بازدید کرده است، سائوپائولو پیکسوتو بنیانگذار دانشگاه آتلانتیک پرتغال، وال استریت ژورنال، بی‌بی‌سی جهانی، دیو سمینار نویسنده روزنامه آمریکایی دهیل، کارشناسان و بازاریاباناست.

مسافران بین المللی از فضولی به مناطق آزاد شده آغدام سفر کرده و نسل کشی فرهنگی و خرابکاری که ارمنستان مرتکب شده است را با چشم خود خواهند دید و همچنین از شوشا، پایتخت فرهنگی آذربایجان دیدن خواهند کرد.

پس از آشنایی با کار ساخت و ساز در قره باغ، مسافران بین المللی با هواپیما به باکو برمی گردند. در سفر چند روزه به آذربایجان، مسافران جهان از نقاط مختلف این کشور دیدن خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا