جهان

وزیر خارجه ارمنستان که به مسکو احضار شده بود، برگشتنی با خود سلاح می‌آورد

در میان هواپیماهایی که سلاح به ارمنستان می آورند، از هواپیمای دولتی در نظر گرفته شده برای بازدیدهای رسمی پاشینیان نیز استفاده می شود. 

ارمنستان تحت عنوان کمک های بشردوستانه قاچاق اسلحه به این کشور ادامه می دهد. در همین زمینه، در میان هواپیماهایی که سلاح به ارمنستان می آورند، از هواپیمای دولتی در نظر گرفته شده برای بازدیدهای رسمی پاشینیان نیز استفاده می شود.

پیش‌تر، گروه خبری ای‌ان‌تی در مورد  واردات سلاح با هواپیمای شخصی  میگر گریگوریان، معاون نیکول پاشینیان نخست وزیر و شوارش کوچاریان، معاون وزیر خارجه ارمنستان گزارش داده است.

معاون نخست وزیر شخصاً اولین محموله سلاح‌های روسی را با یک هواپیمای دولتی همراهی کرده و برای این یک روز تحت عنوان “سفر کاری” به مسکو رفته است.

در ۴ اکتبر (۱۲ مهر)، این هواپیما دومین پرواز خود را در این مسیر انجام داده و این بار نقش مشایعت سلاح‌ها به شوارش کوچاریان، معاون وزیر امور خارجه ارمنستان داده شده بود.

به گفته منابع آگاه، در حال حاضر نیز سلاح ها در هواپیمای زهراب مناتساکانانیان وزیر خارجه ارمنستان که امروز برای شرکت در مذاکرات با سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه عازم مسکو شده بود، در حال بارگیری است.

مناتساکانانیان به زودی با این هواپیما به ارمنستان باز می گردد و یک محموله جدید سلاح به ایروان تحویل می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا