آذربایجانایرانورزش

با شکایت کوین فورچونه، فیفا تراکتور را محکوم کرد

تیم فوتبال تراکتور آذربایجان در پرونده شکایت «کوین فورچونه»، بازیکن مارتینیکی از این باشگاه با محکومیت سنگینی از سوی فیفا مواجه شد.

کوین فورچونه مهاجم اهل کشور مارتینیک تیم فوتبال تراکتور که در ابتدای فصل با قراردادی سه ساله و با عنوان «گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ایران» به جمع سرخپوشان آذربایجان پیوست، در میانه راه و پس از عملکردی ضعیف در تعطیلات سال نوی میلادی برای مرخصی چند روزه از ایران خارج شد و دیگر حاضر به بازگشت به تبریز نشد.

پس از این اتفاق باشگاه تراکتور و کوین فورچونه در کمیته حل اختلاف فیفا علیه یکدیگر شکایت کردند و اکنون پس از چند ماه، کمیته حل اختلاف فیفا باشگاه تراکتور را در این پرونده به پرداخت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو محکوم کرده است.

باشگاه تراکتور پس از ابلاغ این رأی درخواست «گراند رأی» (مشروح رأی) را از فیفا خواهد کرد.

نکته جالب در این پرونده این است که «لودیک دلشات» وکیل سوئیسی فدراسیون فوتبال در پرونده مارک ویلموتس، در شکایت فورچونه از باشگاه تراکتور وکالت این بازیکن مارتینیکی را بر عهده داشت و برای دومین بار علیه باشگاه تراکتور حکم گرفت.

دلشات پیش از این نیز وکیل «کوین کنستانت» در شکایت از تراکتور بود که در آن پرونده نیز باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت ۸۵۰ هزار یورو کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا