آذربایجانایرانورزش

مربی ماشین‌سازی: فوتبال ایران پاک نیست

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی آذربایجان معتقد است اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد که نشان می‌دهد فوتبال این کشور پاک نیست.

حمیدرضا عبداللهی، مربی ماشین‌سازی تبریز روز یک‌شنبه ۲۶ مرداد در نشست خبری پس از دربی با تیم تراکتور گفت اتفاقاتی در فوتبال ایران می‌افتد که نشان می‌دهد فوتبال این کشور پاک نیست.

مربی ماشین‌سازی، پس از شکست تیمش برابر تراکتور همچنین اظهار کرد: «به زنوزی بابت مدیریت دو تیم تبریک می‌گویم که بازی پاکی را ارائه می‌کنند.»

وی در خصوص عدم موفقیت تیمش در کسب امتیاز از این دربی گفت: «در نیمه اول باد نگذاشت ما کاری بکنیم. در نیمه دوم تراکتور بهتر بازی کرد. موقعیت‌هایی داشتیم که موفق نبودیم. بضاعت تیم ما همین است.»

آقای عبداللهی با گلایه از تراکتور گفت: « کاش تراکتور همین حرارتی که جلوی ما داشت را جلوی شاهین و پیکان هم داشت. کاش تراکتور مقابل تیم ما که برادر هم هستیم، اینگونه بازی نمی‌کرد. مدیر تیم ما به خاطر فوتبال الان در بیمارستان است.»

مربی تیم ماشین‌سازی گفت: « فوتبال ایران پاک نیست و باید پاک‌سازی از فدراسیون شروع شود… چرا حق تیم ما که خصوصی است ضایع شود. چرا تیمی همه اعضای فدراسیون را دعوت می‌کند و با گل و شیرینی از آن‌ها پذیرایی می‌کند. من از طرف کمک داور بازی با ذوب‌اهن عذر می‌خواهم که اشتباه کردم. چون مربی تیم ما آدم سالمی است، او را می‌توانید بزنید.»

این مسابقه با نتیجه ۲ به ۱ به نفع تیم ماشی‌سازی به اتمام رسیده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا