آذربایجانورزش

تیم فوتبال «نفتچی جمهوری آذربایجان» در اردبیل اردو می زند

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، با اعلام برگزاری اردوی آماده سازی تیم فوتبال «نفت‌چی جمهوری آذربایجان» در اردبیل، افزود: دیدارهای دوستانه این تیم باشگاهی اروپایی در اردبیل در روزهای ۹، ۱۱ و ۱۳ شهریورماه برگزار خواهد شد

بهرام آقاخانی پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: تیم فوتبال «نفت‌چی جمهوری آذربایجان» با حضور در اردبیل سه بازی تدارکاتی برگزار خواهد کرد.

وی افزود: این تیم از روز جمعه و از طریق مرز زمینی شهرستان بیله سوار وارد اردبیل خواهد شد تا علاوه بر برگزاری اردوی آماده سازی در مقابل تیم‌های منتخب استان نیز قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه دیدارهای دوستانه این تیم باشگاهی اروپایی در اردبیل در روزهای ۹، ۱۱ و ۱۳ شهریورماه برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری چنین دیدارهایی در ایجاد انگیزه و افزایش تجربه بازیکنان بومی استان بسیار موثر خواهد بود.

آقاخانی ادامه داد: تیم شهرداری اردبیل به عنوان منتخب استان در مرحله دوم لیگ دسته سه فوتبال کشور به عنوان یکی از حریفان این تیم آذری در اردبیل شناخته شده و دیگر تیم‌ها نیز با رایزنی نهایی مشخص خواهند شد.

وی از آماده سازی شرایط برای استقبال از تیم «نفت چی آذربایجان» در اردبیل خبر داد و در پایان ابراز امیدواری کرد تعامل با دیگر کشورهای همجوار در زمینه ورزش بیش از پیش افزایش یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا