ایرانسیاست

روحانی بانفوذ حوزه علمیه: علیه حوزه‌ فاسد و عمامه به‌ سرهای بی‌‌وجدان خواهم شورید، هرچه بادا باد

محمود امجد،‌ استاد اخلاق در حوزه علمیه قم در ادامه اعتراضات خود علیه اعدام و سرکوب مخالفان توسط حکومت ایران گفت علیه حوزه‌ علمیه «فاسد» و «عمامه به سرهای بی‌دین و وجدان» خواهد شورید.

آقای امجد روز دوشنبه ۱۵ دی‌ماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، نوشت: «به حول و قوه حضرت حق بنا دارم در تاسی به حضرت ختمی مرتبت شفاف و عریان به جهاد اکبر احقاق حق و ابطال باطل قیام کنم.»

او در ادامه تاکید کرد:‌ «علیه این حوزه فاسد و مفسد و همه عمامه به سرهای بی‌دین و وجدان خواهم شورید. هرچه بادا باد.»

مدیر صفحه اینستاگرام این روحانی مخالف حکومت در پست‌ اخیر او اشاره کرده که تنها خواسته امجد از «حاکم جائر مطلق» برگزاری رفراندوم قانون اساسی جدید است که در آن دولت‌ها حق «جان ستاندن» از هیچ کسی را نداشته باشند.

محمود امجد، پیش‌تر در آذرماه آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران را در «همه جنایت‌ها و کشته‌شدگان» که از سال ۱۳۸۸‌ تاکنون اتفاق افتاده مستقیماً مسئول دانست.

همچنین بخوانید: استاد حوزه علمیه: خامنه‌ای مسئول مستقیم همه جنایت‌ها از سال ۸۸ است

محمود امجد، روز سه شنبه ۲۵ آذر در یک سخنرانی زنده اینستاگرامی در واکنش به اعدام روح‌الله زم گفت: «تعجب می‌کنم از اعمال خودمان و همه که چرا یک جوانی را مظلومانه اعدام می‌کنند و کک‌ ما نمی‌گزد. من برای این جوان ناراحتم چون مظلوم کشته شد.»

او علی خامنه‌ای را مسبب نابودی بسیاری از امور در ایران دانست و گفت: «آقای خامنه‌ای باید از استبداد رای خود بگذرد. تمام خون‌ها و کشته‌هایی که از سال ۸۸ شده،‌ همه آن‌ها مسئولش خامنه‌ای است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا