ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: جن‌گیرها در تصمیمات مقامات ارشد حکومت ایران نقش دارند

احمد توکلی، یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، گفت طی سال‌های گذشته جن‌گیرها و کسانی که ادعای غیب‌گویی دارند، در «تصمیمات مرموزانه و ناکارآمدساز و جورافزای برخی از مسئولان» نقش دارند.

احمد توکلی در یادداشتی که در وب‌سایت الف منتشر شده، گفته که پرونده‌هایی در این خصوص در «مؤسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت» که در حوزه رصد فساد در حکومت اسلامی ایران فعالیت دارد و توسط وی اداره می‌شود در دست بررسی است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر حکومت ایران هم پیش‌تر در یک سخنرانی خود دولت آمریکا را متهم به «تولید ویروس کرونا» کرد و با اشاره به نقش‌آفرینی «جن» در سیاست گفت، ایران «دشمنان جنی» دارد که با دیگر دشمنان ایران همکاری می‌کنند.

آقای توکلی در بخش دیگری از یادداشت خود به نقل‌قول «کاظم صدیقی» درباره محمدتقی مصباح‌یزدی نیز اشاره شده و آمده است، غسال جنازه مصباح یزدی «رضا مطلبی کاشانی، ابرسرمایه‌داری است که ابهامات مالی بسیاری درخصوص وی مطرح است».

آقای توکلی گفته که این فرد «شبکه بزرگ و تو در تویی از ارتباطات با مسئولان عالی رتبه و روحانیون سرشناس» از جمله علیرضا پناهیان، یکی از اعضای مرتبط با دفتر علی خامنه‌ای دارد.

آقای توکلی در این یادداشت همچنین از شخصی به نام «علیرضا موحدی، یکی از متهمین پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان» نام برده و نوشته که این فرد «با بدهی چند صد میلیاردی به بانک سرمایه از کشور گریخته» اما با عنوان «فرد خیر» به «برخی وعاظ مشهور تهران» کمک کرده است.

کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، اخیراً در یک برنامه تلویزیونی گفت: «آیت‌الله مصباح یزدی هنگامی که غسل میت داده می‌شد، چشم باز کرد و به غسال لبخند مهربانی زد».

پس از بازتاب گسترده و تمسخرآمیز سخنان وی در شبکه‌های اجتماعی، کاظم صدیقی روز ۲۳ دی‌ماه از سخنان خود درباره «چشم باز کردن و لبخند زدن مصباح یزدی» هنگام غسل میت عقب‌نشینی کرد و آن را به گردن «غسال» انداخت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا