اقتصادایرانسیاست

علی لاریجانی: به بهانه مقابله با فساد کارخانه‌ها را نبندیم

علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران با بیان اینکه در این شرایط باید از تولیدکننده حمایت خاص کرد، افزود: نباید به بهانه مقابله با فساد کارخانه‌ها را تعطیل کرد.

لاریجانی در مراسم افتتاح فاز دوم مجتمع فولاد کویر دامغان اظهار کرد: باید همه در ضروریات کشور هم داستان شده و بدانیم در چه شرایطی چه حرفی می‌زنیم. نباید به بهانه مبارزه با فساد کارخانه‌ها را تعطیل کرد، چراکه با خوابیدن هر کارخانه هزار خانواده با مشکل روبه‌رو می‌شود.

این سخنان علی لاریجانی در حالی تکرار می شود که حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران نیز در جلسه هفته گذشته هیات دولت این کشور سخنانی مشابه؛ مبنی بر این که «کشور را تعطیل نکنید»، گفته بود، که سخنان او در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و منتقدان و حامیان دولت ایران در حال گفت‌وگو بر سر آن بودند که منظور حسن روحانی از افرادی که کشور را تعطیل کردند چه کسانی بوده است؟

لاریجانی در ادامه با بیان این‌که «سیستم دیوانی ما با بیماری مواجه است»، افزود: متاسفانه حجیم بودن دولت هم سبب شده گاه دولت خود به مانعی بر سر تولید و سرمایه‌گذاری تبدیل شود. این در حالی است که سیستم دولتی باید تسهیل‌گر و هدایت‌گر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا