ایران

هجوم و فحش پان‌فارس ها به خواننده‌ای که دیگر ترانه «خلیج ف ا ر س» را نمی خواند!

یک خواننده سرشناس فارس زبان به دلیل اجرا نکردن ترانه جعلی «خلیج ف ا ر س» در کنسرت هایش مورد فحش و هجوم های کاربران ایرانی قرار گرفت.

ابراهیم حامدی که پیشتر ترانه‌ای سیاسی برای خلیج عربی تحت نام «خلیج همیشگی ف ا ر س» خوانده بود، ترجیح می دهد که دیگر سیاسی نباشد و این ترانه را حداقل زمانی که در کشورهای حاشیه خلیج عرب کنسرت دارد، نخواند!

ابراهیم حامدی با نام هنری ابی در جواب این سوال که چرا ترانه «خلیج ف ا ر س» را در کشور‌های عربی نمی‌خوانی به یک رسانه فارس زبان گفت: «اسم خلیج ف ا ر س، یک بحث سیاسی ست میان ایران و امارات؛ ترانه خلیج ف ا ر س را نخواندم که هر سال این دیدار [از امارات، عربستان و کشور‌های منطقه] را داشته باشم.»

او می گوید: «من سیاسی نیستم و موضوع خلیج ف ا ر س یک مسئله است بین ایران و امارات و شاید چند کشور دیگر.»

ابراهیم حامدی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرده که به عنوان هنرمند به خود اجازه نمی‌دهد در این موضوع (موضوع خلیج ف ا رس یا خلیج عربی) دخالت کند.

اما خوف و وحشت فارس ها به حدی است که با انواع فحش های رکیک به سراغ این خواننده رفتند. پان‌فارس ها می گویند که ابی به خاطر پول و کسب درآمد حتی خوده ایران را نیز می فروشد!

اما واقعیت این است که هشت کشور در اطراف خلیج عرب قرار دارند. که به جز ایران، عمان، عراق، عربستان سعودی، کویت، امارات متحده عربی، قطر و بحرین همگی کشورهای عربی می باشند.

خیلج عرب، شاید از دید ایرانیان خلیج ف ا ر س نام گذاری شده باشد اما بسیاری از کشورهای حاشیه خلیج، رسما آن را خلیج عرب می دانند و حتی اخیرا نیز وزارت خارجه روسیه از عبارت «خلیج عربی» در پیام های خود استفاده کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا