اجتماعیایران

با عرضه کنندگان لباس زاپ دار «پاره»، همانند قاچاقچیان، سارقان و مفسدان اقتصادی برخورد خواهد شد!

حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران درباره اقدامات پلیس برای برخورد با فروشندگان و عرضه کنندگان (لباس‌هایی که پلیس ایران از آن به عنوان « لباس نامتعارف» نام میبرد) در بازار این کشور، گفت: اقداماتی که نیروی انتظامی انجام می‌دهد، موضوعی همه جانبه است.

رحیمی گفت: همانطور که با فروشندگان موادمخدر، معتادان متجاهر، مفسدان اقتصادی، سارقان و جرایم جنایی برخورد می‌کنیم؛ با عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لباس‌های نامتعارف در سطح پایتخت نیز در حال برخورد هستیم.

او در ادامه افزود: «برنامه پلیس در بخش برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان لباس‌های نامتعارف جزء اولویت‌ها است و حتما این اتفاق خواهد افتاد و کسانی هم که به بد حجابی تجاهر می‌کنند نیز مورد هدف پلیس هستند.»

رئیس پلیس پایتخت ایران اظهار کرد: تمام دوزندگان، واحدهای صنفی، خیاطی‌‎ها و تولیدی‌ها در رادار پلیس قرار دارند و به نوبت برای برخورد با متخلفان حوزه تولید پوشاک به خصوص تولید کنندگان لباس‌های نا متعارف خواهیم رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا