آذربایجاناجتماعیایرانسیاست

«مختار ابراهیمی» به دادگاه انقلاب احضار شد

مختار ابراهیمی، طی ابلاغیه الکترونیکی که دریافت کرده، جهت رسیدگی به اتهامات انتسابی به شعبه دادگاه انقلاب دادگستری مراغه احضار شد.

مختار ابراهیمی، (آرتان) فعال سرشناس آذربایجانی ساکن مراغه طی ابلاغیه الکترونیکی که روز شنبه ۱۱ بهمن‌ماه از طریق سامانه قوه قضاییه دریافت کرده، جهت رسیدگی به اتهامات انتسابی به شعبه دادگاه انقلاب دادگستری مراغه احضار شد.

در ابلاغیه ارسال شده از آقای ابراهیمی خواسته شده تا راس ساعت ۱۰:۰۰ صبح تاریخ ۲۸ بهمن‌ماه در شعبه دادگاه انقلاب حضور یابد.

اتهامات مطروحه بر علیه این فعال مدنی تورک «عضویت در دسته یا جمعیت یا شعبه جمعیت‌هایی که در داخل کشور با هدف برهم زدن امنیت کشور تشکیل شده است» عنوان شده است.

شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراغه به ریاست بازپرس «امیر غفاری» در تاریخ ۱۴ دی‌ماه با صدور «قرار نهایی» بر علیه میر موسی ضیاء گرگری و مختار ابراهیمی، که روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه از طریق سامانه ثنا به این فعالین ابلاغ شده بود، پرونده را به دادستانی ارسال کرده بود.

همچنین بخوانید: صدور «قرار جلب به دادرسی» برای میر موسی ضیاء گرگری و مختار ابراهیمی

مختار ابراهیمی (آرتان)، دانشجوی علوم سیاسی و  یکی از نویسندگان و فعالین مدنی شناخته شده تورک، حوالی ساعت ۱۴:۰۰ بعد از ظهر پنجم شهریور در محل کارش از سوی مأمورین اداره اطلاعات مراغه بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات این شهر برده شده بود.

همچنین بخوانید: بازداشت مختار ابراهیمی (آرتان) توسط اطلاعات مراغه

این فعال مدنی شناخته شده تورک پس از تحمل ۲۱ روز بازداشت در اداره اطلاعات مراغه، روز چهارشنبه ۲۶ شهریور به زندان این شهر منتقل شده بود.

همچنین بخوانید: مختار ابراهیمی (آرتان) از بازداشتگاه اطلاعات مراغه به زندان این شهر منتقل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا