ایران

مشاور خامنه‌ای: پاسخ ما قطعا یک اقدام نظامی خواهد بود

مشاور علی خامنه ای در حوزه صنعت دفاعی و پشتیبانی نیروهای مسلح این کشور، در گفت و گو با سی ان ان اظهار کرد واکنش ایران به اقدام دولت ایالات متحده در کشته شدن قاسم سلیمانی، «قطعا یک اقدام نظامی خواهد بود».

سی ان ان با انتشار متن این مصاحبه در وبسایت خود، به نقل از حسین دهقان، نوشت که پاسخ کشورش،به کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، اقدام علیه یک «پایگاه نظامی آمریکا» خواهد بود.

 

دهقان گفت: «بگذارید یک چیز را به شما بگویم. رهبر ما رسما اعلام کرده است که ما هرگز به دنبال جنگ نبوده ایم و نخواهیم بود. این آمریکا بود که جنگ را شروع کرد. بنابراین باید پاسخ های مناسب را به اقداماتی که انجام داده است، بپذیرد.»

 

سی ان ان به نقل از حسین دهقان نوشته است: «تنها چیز که می تواند این دور جنگ را پایان دهد، این است که امریکایی ها باید یک ضربه معادل ضربه ای که زده اند، دریافت کنند. بعد از آن هم آنها نباید به دنبال یک دور جدید باشند.»

 

او همچنین در مورد احتمال تحقق وعده دونالد ترامپ مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه ایرانی از جمله اماکن فرهنگی این کشور افزود: «قطعا هیچ کارمند نظامی آمریکا، هیچ مرکز سیاسی این کشور، هیچ پایگاه نظامی آمریکا و هیچ کشتی آمریکایی، در امان نخواهند ماند و آنها در دسترس ما هستند.»

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا