جهان

محدودیت‌های جدید در خواندن پست‌های توئیتر

حساب‌های تائیدشده (دارای تیک آبی) مجاز به خواندن تا حداکثر 6000 پست در روز و حساب‌های تائیدنشده تا 600 پست و حساب‌های جدید تائیدنشده تا 300 پست را می‌توانند بخوانند.

ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی، شنبه 10 تیر در توییتی اعلام کرد که پلتفرم «توییتر»، محدودیت‌های موقتی را برای خواندن پست‌ها اعمال کرده تا «سطوح بیش از حد استخراج داده‌ها(دیتا اسکرپینگ) و دستکاری سیستم» را برطرف کند.

ماسک توضیح داد که این پلتفرم، محدودیت‌های موقتی را برای حساب‌های تائیدشده (دارای تیک آبی)اعمال کرده که به آن‌ها اجازه می‌دهد حداکثر 6000 پست را در روز بخوانند.
به گفته او، حساب‌های کاربری تایید‌نشده، مجاز به خواندن 600 پست در روز خواهند بود، در حالی که محدودیت برای حساب‌های تاییدنشده جدید، 300 پست در روز خواهد بود.
این اقدام پس از صورت گرفت که توئیتر اعلام کرد کاربران را ملزم به داشتن حساب‌های کاربری دراین پلتفرم می‌کند تا بتوانند توییت‌ها را مشاهده کنند. گامی که ماسک جمعه آن را «اقدام اضطراری موقت» توصیف کرد.

به گفته ماسک، صدها سازمان یا بیشتر، داده‌های توییتر را به شکلی «بسیار تهاجمی» حذف می‌کنند که بر تجربه کاربران، تأثیر می‌گذارد.

ماسک پیشتر نارضایتی خود را از شرکت‌های هوش مصنوعی مانند «اوپن ایه آی»، مالک ربات «چت جی تی پی» به دلیل استفاده از دادهای توئیتر، اعلام کرده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا