آذربایجان

نبردها در جبهه آغدره، آغدام ، خوجاوند و قوبادلی ادامه داشت

در ۲۴ ساعت گذشته، نیروهای مسلح ارمنستان با انواع سلاح ها از جمله توپ و خمپاره به مواضع واحدهای ارتش آذربایجان و مناطق مسکونی آن در جهات مختلف جبهه آتش گشودند.

وزارت دفاع آذربایجان امروز یکشنبه ۱۸ آبان گفت که عملیات جنگی عمدتا در جبهه آغدره، آغدام، خوجاوند و قوبادلی ادامه دارد. در طول روز نیروهای مسلح ارمنستان در جبهه‌های به شدت مورد اصابت قرار گرفت. در برخی مناطق جبهه، دشمن مجبور به عقب نشینی شد واز نظر نیرو و تجهیزات نظامی متحمل تلفات سنگین شد.

به گفته وزارت دفاع آذربایجان، بدلیل اینکه نیروهای ارمنستان توان مقاومت در جبهه را ندارند، با شلیک به غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی آذربایجان بدنیال راهی برای خروج هستند. طی روز گذشته، در نتیجه بمباران توپخانه ای روستاهای مناطق ترتر، برده، آغدام ، آغجابدی و قوبادلی توسط نیروهای مسلح ارمنستان برخی از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند و زیرساخت های غیرنظامی آسیب دید. عکس‌العمل ارتش آذربایجان فقط در برابر اهداف قانونی نظامی دشمن بود.

در طول روز، تعداد زیادی از نیروهای مسلح ارمنستان، ۴ تانک تی-۷۲ ، ۲ توپ دی-۲۰ و چندین کامیون نظامی پر از مهمات منهدم شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا