ایران

تذکر ۸۳ نماینده مجلس ایران به«روحانی» درباره مذاکره با «ترامپ»/ «روحانی» به دنبال کلید حل مشکلات در جیب «ترامپ» است

عضو هیئت رئیسه مجلس ایران، تذکر ۸۳ نماینده به رئیس جمهور این کشور درباره مذاکره با دونالدترامپ و دولت ایالات متحده آمریکا را قرائت کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس ایران در جلسه علنی امروز(سه شنبه پنجم شهریور) پارلمان این کشور، تذکرات کتبی نمایندگان به حسن روحانی و مسئولان اجرایی این کشور را قرائت کرد!

تذکر سید جواد ابطحی، احد آزادی خواه ، احمد امیرآبادی فراهانی و محمد مهدی زاهدی نمایندگان خمینی‌شهر، ملایر، قم و کرمان به اتفاق 80 تن از نمایندگان به حسن روحانی، به این شرح  قرائت گردیده است:

«علت اتخاذ مواضع خلاف مواضع مقام معظم رهبری از سوی جنابعالی چیست؟ چرا در صدد ملاقات و مذاکره با فردی هستید که خودتان وی را دیوانه خواندید و مقام معظم رهبری هم فرمودند با این دولت آمریکا به هیچ وجه مذاکره نمی‌کنیم و این سم محلک است.»

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، امروز(سه شنبه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گفت: «روحانی می خواهد خود را منجی نشان دهد و فرافکنی کند و بگوید خط قرمزهایی فراهم شده و من به خاطر این خط قرمزها نتوانستم مذاکره کنم.»

پژمانفر با ادعا بر اینکه کلید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم ایران دست آمریکا نیست، اظهار داشت:«شما می خواستید برای مردم کلید مشکل گشا باشید. نکند می خواهید کلید حل مشکلات را از جیب آقای ترامپ درآورید.»

او افزود: «آقای ظریف پشت در مذاکرات جی ۷ رفته است. این حقارتی برای ملت انقلابی ما بود و مردم از این موضوع ناراضی هستند.»!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا