خاورمیانه

خودروی زرهی جدید ترکیه برای اولین بار در خارج از کشور رونمایی می‌شود

خودروی زرهی «اژدر کانتر 4X4» ترکیه که توسط شرکت نورول ماکینا ساخته شده است، برای اولین بار در خارج از کشور رونمایی می‌شود.

پلتفرم ویژه خودروی زرهی «اژدر کانتر 4X4» ترکیه که توسط شرکت نورول ماکینا، یکی از تولیدکنندگان خودروهای زرهی در صنعت دفاعی ترکیه ساخته شده است، برای اولین بار در خارج از کشور در «نمایشکاه دفاع و هوانوردی دریای سیاه» در رومانی رونمایی می‌شود.

شرکت نورول ماکینا پلتفرم ویژه خودروی زرهی «اژدر کانتر 4X4» و همچنین خودروی زرهی «NMS-L»، را در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد.

این خودروهای زرهی ترکیه که مطابق با نیازهای فعلی تجدید شده است، در نمایشکاه دفاع و هوانوردی دریای سیاه که یکی از مهمترین سازمان‌های منطقه در حوزه خود است، در تاریخ 22 تا 24 مه جاری در بخارست، پایتخت رومانی رونمایی می‌شود.

افزایش بودجه دفاعی رومانی و علاقه و سرمایه‌گذاری اخیر کشورهای منطقه در اقدامات دفاعی و امنیتی باعث افزایش علاقه به نمایشگاه شده است.

شرکت‌های صنایع دفاعی ترکیه نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد تا مسئولیت پروژه‌های نوسازی در کشورهای منطقه را بر عهده بگیرند، با تصمیم گیرندگان اصلی ارتباط برقرار کنند و فرصت‌های تجاری را بررسی کنند.

شرکت نورول ماکینا که اخیرا با موفقیت‌های صادراتی خود در کشورهای اروپایی و عضو ناتو مورد توجه قرار گرفته است، در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا