اجتماعی

رئيس بسیج زنان خواهان «همکاری همگانی» برای افزایش جمعیت در ایران شد

مینو اصلانی، رئیس بسیج زنان، با تاکید بر لزوم توجه تمامی نهادها بر موضوع «افزایش جمعیت و فرزندآوری»، افزود: متاسفانه امروزه «تمرکز بر فضای مجازی و مشغولیت های دیگر» موجب عدم توجه زوجها به مقوله مهم «فرزندآوری» شده است.

مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان ایران، در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر لزوم توجه تمامی نهادها بر موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری گفت: با توجه به تاکیدات اخیر «رهبر معظم انقلاب» بر خطر کاهش جمعیت جوانان و لزوم افزایش جمعیت، لازم است تا تمامی دستگاه های مربوط نسبت به «تشویق زوجین به فرزندآوری» و اجرای سیاست های افزایش جمعیت اقدام کنند.

اصلانی با تاکید بر اینکه برای ترغیب زوجین به فرزندآوری نیاز به یک موج همگانی داریم، ابراز داشت: برای حصول نتیجه در این زمینه، نیاز به همکاری همگانی داریم به عنوان مثال باید مداحان یا سخنرانان در مجالس خود به نگرانی رهبر معظم انقلاب در این زمینه تاکید و درباره خطرات کاهش جمعیت سخن بگویند.

اصلانی توضیح داد: متاسفانه امروزه اغلب زوج های جوان موفقیت ها و لذت های فردی را اولویت خود قرار داده و «تمرکز بر فضای مجازی و مشغولیت های دیگر» موجب عدم توجه آن ها به مقوله مهم «فرزندآوری» شده است.

.

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا