ایران

ستاد مقابله با کرونای تهران: مرگ و میر موج ششم کرونا در تهران به روزانه ۷۰ نفر رسیده است

افزایش تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در تهران به ۷۰ نفر در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تعداد فوتی‌های ثبت شده در این سازمان را ۵۰ نفر اعلام کرده بود.

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران: در تهران به نزدیکی قله موج ششم کرونا رسیده‌ایم، تعداد بیماران کرونا در آی‌سی‌یو به هزار و ۱۰۰ نفر و تعداد مرگ و میر بیماران کرونا در تهران به روزانه ۷۰ نفر رسیده است.

افزایش تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در تهران به ۷۰ نفر در حالی است که هفته گذشته مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تعداد فوتی‌های ثبت شده در این سازمان را ۵۰ نفر اعلام کرده بود.

نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران چهارشنبه چهارم اسفند گفت در تهران شیب صعودی موج ششم را تجربه کردیم و به نزدیکی قله کرونا رسیدیم و هفته اول اسفندماه موج سینوسی داریم که همان قله یا پیک از موج ششم است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران خاطرنشان کرد که تعداد بستری‌ها بالا است و در حال حاضر چهار هزار و ۱۰۰ بیمار بستری کرونا داریم و روزانه هم حدود ۷۰۰ بیمار بستری می‌شوند و تعداد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی حدود ۹ هزار نفر است.

توکلی اضافه کرد که در آی‌سی‌یو بیمارستان‌های تهران هزار و ۱۰۰ بیمار کرونا داریم و ۲۴۰ نفر هم روزانه در این بخش‌ها پذیرش می‌شوند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود که حجم مراجعات سرپایی کودکان مبتلا به کرونا همچنان بالا است ولی تعداد بستری‌ها کمتر شده است و تاکید ویژه ما واکسیناسیون مادران باردار است زیرا شاهد فوت مادران بارداری بودیم که هیچ واکسنی تزریق نکرده بودند.

نادر توکلی با اشاره به اینکه دلیل ابتلای بیشتر بیماران در تهران سویه اومیکرون است گفت همچنان موارد ابتلا به سویه دلتا در پایتخت به شکل واضح وجود دارد و تخمین ما هنوز بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا