ایران

شناسایی پیکر ۱۲۴ جانباخته هواپیمای اوکراینی در تهران

سازمان پزشکی قانونی ایران تعداد پیکرهای شناسایی شده پرواز شماره ٧۵٢ شرکت هواپیمایی اوکراین که در تهران سرنگون شد را تا این لحظه ۱۲۴ تن عنوان کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی ایران و بنا به اعلام مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران، تعداد اجساد شناسایی شده قربانیان حادثه سقوط هواپیما تا لحظه انتشار این خبر به ۱۲۴ تن رسید.

 

 

 

این نهاد تاکید کرده که شناسایی سایر پیکرها نیز در مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران در حال انجام است و پیش بینی می شود ظرف چند روز آینده تعیین هویت پیکرها پایان یابد.  مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران به محض شناسایی و تعیین هویت با بستگان قربانیان برای تحویل پیکرها تماس می گیرند.

 

هواپیمای مسافربری نوع بوئینگ 737 متعلق به شرکت هواپیمای اکراین بامداد چهارشنبه 9 ژانویه پس پرواز از فرودگاه بین المللی «امام خمینی» تهران به مقصد کی‌ایف پایتخت اوکراین ساعاتی پس از حملات موشکی سپاه پاسداران ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد عراق سقوط کرده و تمام 176 سرنشین آن جان باختند.
ستاد کل نیروهای مسلح ایران صبح شنبه یازدهم ژانویه، با صدور اطلاعیه‌ای اعتراف کرد که هواپیمای مسافربری اوکراینی بر اثر اصابت موشک ضد هوایی سپاه پاسداران این کشور ساقط شده و علت فاجعه را «خطای انسانی» ذکر کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا