آذربایجانایران

احضارعبدالله انصاری به دادگاه انقلاب تبریز

عبدالله انصاری یکی از لیدرهای تیم تراختور آذربایجان در استان اردبیل طی ابلاغیه ای که از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی قوه قضاییه " ثنا " دریافت کرده، مقرر شده است در ساعت ۱۰ صبح روز ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان تبریز حاضر گردد.

 آقای انصاری با انتشار ابلاغیه‌ی مذکور در صفحه اینستاگرامی خویش اطلاع داده است که اتهام وی، توسط شعبه اول دادگاه انقلاب تبریز «اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت داخلی/ خارجی» و «تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی» عنوان شده است.

عبدالله انصاری روز جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در تماس تلفنی که از زندان تبریز با خانواده و نزدیکان داشته از ضرب و شتم شدید خود و کریم اسماعیل زاده، مهدی نصیرزاده و ابراهیم رضایی توسط نیروهای امنیتی در هنگام بازداشت خبر داده بود.

آقای انصاری ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ درهنگام ورود به ورزشگاه با ممانعت مامورین امنیتی روبرو گردیده و به همراه کریم اسماعیل زاده فعال ملی ساکن شهر تبریز، مهدی نصیرزاده و ابراهیم رضایی فعالین مدنی شهرموغان(پارساباد) استان اردبیل با ضرب و شتم بازداشت شده بودند و روز ۲۶ مرداد جهت تفهیم اتهام و صدور قرار به شعبه ۱۰ دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهر تبریز منتقل و روز ۲۸ مرداد پس از تودیع قرار و با دستور شعبه مذکور به طور موقت تا پایان مراحل دادرسی آزاد گردیده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا