ایران

فعالیت گسترده عناصر وابسته به گروه‌های تروریستی پژاک و پ ک ک در شهرستان خوی

فعالیت گروه های تروریستی پژاک و پ ک ک در شهرستان خوی تنها به تغییر کاربری زمین های کشاورزی به مسکونی و تفکیک قانونی آنها و تبدیل زمین های قولنامه ای بی ارزش به شش دانگ و کاربری های تجاری و تاسیس کارخانجات مبل در شهرک صنعتی و بخش ایواوغلی و بکارگیری نیروی انسانی از اقلیت کرد به جهت تغییر در ساختار تراکم جمعیت و احداث جایگاه های متعدد پمپ بنزین و گاز محدود نمی شود.

نحوه فعالیت گروه های تروریستی در ابتدای کار و سالهای 1380 تا 1390 از طریق قاچاق انسان، سوخت و مواد مخدر بوده که مسئولیت و سرگروهی این چنین فعالیت هایی بر عهده حسن میلان بوده و یکبار نیز دستگیر می شود که در ادامه با لابی گری و اعمال نفوذ (رضا میلان و فتح اله عیسی زاده) در دادگاه تبرئه گشته و دوباره بدون محکومیت به جامعه بازگشته و به فعالیت های کثیف و لجن بار خود ادامه میدهد.

رضا میلان و فتح اله عیسی زاده برای پولشویی و تمیز کردن پولهایی که از طریق قاچاق انسان و مواد مخدر به دست آمده بود با هماهنگی بزرگان قندیل نشین و نماینده آنها نوه سیمیتقو قاتل و جانی (آرمان سیمیتقو) که راهنمای مسیر و در اصل رهبریت جریان را در آذربایجان غربی بر عهده دارد، مامور به خدمت می شوند. گروهک تروریستی با پولهای بدست آمده شروع به احداث کارخانجات، تالار های مجلل و جایگاه های بنزین  آپارتمان سازی به صورت انبوه میکنند تا رد پایی از پول های کثیف بر جای نماند.

در این میان آرمان سیمیتقو بصورت مکرر ماهانه با حضور در شهرستان خوی و محل تالار متین طی جلساتی که برگزار می کند نقشه راه را برای نفرات خود گوشزد می کند. همان مسیری که آرمان سیمیتقو در ارومیه برای نفوذ به ادارت و حتی قوه قضاییه طی کرده است، هم اکنون همان مسیر در خوی تکرار میشود (نقشه راه یکی است) همانگونه که سیمیتقو در ارومیه به عنوان خیر نیکوکار شناخته و معرفی می شود، هم اکنون در شهرستان خوی فتح اله عیسی زاده و رضا میلان معرفی می شوند، به گونه ای که در مراسم جشن گلریزان در صف اول خیرین حضور داشتند.

نفوذ و لابی گری گروهک های تروریستی کُردی به قدری است که در تمامی مراسمات رسمی شهرستان خوی فتح اله عیسی زاده و رضا میلان در صف اول مسئولین قراردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا