ایرانسیاست

پخش «شب نامه» در مجلس ایران در اعتراض به سخنان دیروز حسن روحانی+ تصویر

این «شب نامه»، حسن روحانی، رییس جمهور ایران را متهم به «تحریک مردم برای درگیر شدن با مخالفین خود» طی سخنرانی دیروز خود در یزد کرده است. 

جماران نوشت: «صبح امروز شب نامه ای بدون امضاء در مجلس علیه رئیس جمهور ایران، حسن روحانی توزیع شد که بنا بر شنیده ها، ظاهرا یکی از اعضای هیأت رئیسه بر خلاف آیین نامه مجلس مبنی بر مشخص بودن صادر کننده هر بیانیه و امضاءکنندگان، دستور تکثیر آن را داده است.

 

در این شب نامه که برخی نمایندگان آن را به رئیس یک کمیسیون منتسب می کنند، رییس جمهور متهم به «تحریک مردم برای درگیر شدن با مخالفین خود» طی سخنرانی در یزد شده است.

در این بیانیه با کنار هم قرار دادن بخش هایی از سخنان رهبر انقلاب و رئیس جمهوری، روحانی متهم به «تقابل صریح و توهین آمیز با رهبر انقلاب» شده است.»

خبرگزارس ایسنا نیز با درج این مطلب، اذعان داشت که یوسف‌نژاد، عضو هیات رئیسه مجلس ایران گفته است که بیانیه توزیع شده در صحن علنی مجلس علیه حسن روحانی متعلق به مجتبی ذوالنوری نماینده قم است.

شب نامه ای که امروز در مجلس ایران علیه حسن روحانی پخش شد

دیروز حسن روحانی، رییس جمهور ایران، دستگاه قضائی این کشور را متهم کرد که به فسادهای میلیون و میلیارد تومانی رسیدگی می‌کند اما سراغ “دانه درشت‌ها” نمی‌رود. در ابتدای سخنرانی او در یزد عده‌ای علیه دولت شعار دادند که روحانی گفت صدای آنها “صدای مردم” نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا