اجتماعی

آمار بازداشت شدگان در اعتراضات اخیر مشخص نیست!

رئیس سازمان زندان‌ها در ایران درباره اسامی و تعداد بازداشت شدگان اعتراضات مردمی اخیر در شهرهای این کشور، گفت: در این خصوص تحقیقات لازم در حال اجرا است!

رئیس سازمان زندان های ایران اعلام کرد اطلاع‌رسانی درباره تعداد بازداشتیان آزادشده در روزهای آینده انجام خواهد شد.

 

علی اصغر جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌های ایران درباره اسامی و تعداد بازداشتی های اعتراضات اخیر در این کشور، گفت: در این خصوص تحقیقات لازم در حال اجرا است. اطلاع‌رسانی درباره تعداد بازداشتیان آزاد شده نیز در روزهای آینده انجام خواهد شد.

 

او مدعی شد که همه ارکان قوه قضاییه تمهیدات لازم را برای اینکه افراد بازداشت شده به سرعت تعیین‌تکلیف شوند، آغاز کرده‌اند.

جهانگیر از خانواده های بازداشتی ها خواست تا به مراجع قضایی مراجعه کنند.

 

گفتنی است، سازمان عفو بین الملل اعلام کرده که حداقل 115 نفر در اعتراضات اخیر کشته شده اند.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران 15 نوامبر جاری ( 24 آبان) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت بنزین افزایش یافته و با سهمیه‌بندی ارائه خواهد شد.

بر اساس تصمیم روسای قوای سه‌گانه حکومت ایران، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر 1500 تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر 3000 تومان و قیمت بنزین سوپر هر لیتر 3500 تومان اعلام شده است.

مردم معترض در اکثر شهرهای ایران با خاموش کردن خودروهای خود مسیرهای ارتباطی را مسدود کردند. از روز شنبه 16 نوامبر و با قطع شدن اینترنت در ایران اعتراضات مردمی با سرکوب شدید نیروهای رژیم ایران به خشونت کشیده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا