ایرانجهان

ادامه خیزش انقلابی در شهرهای مختلف ایران و برگزاری تجمعات در شهرهای مختلف جهان

با ادامه خیزش انقلابی مردم ایران علیه جمهوری اسلامی، تجمعات اعتراضی، شعارنویسی و سایر شیوه‌های نافرمانی مدنی در شهرهای مختلف کشور ادامه داشت و ایرانیان و کنشگران خارج کشور نیز در حمایت از خیزش انقلابی و اعتراض به سرکوب و اعدام معترضان تجمع‌های مختلفی برگزار کردند.

ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد، شامگاه پنجشنبه ۲۴ آذر، معترضان در بسیاری از محله‌‌های تهران علیه جمهوری اسلامی ایران شعار سر می‌دادند. طبق این ویدیوها، معترضان در محله‌های منیریه و ستارخان شعارهایی همچون «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر جمهوری اسلامی» و «خامنه‌ای قاتله حکومتش باطله» سر می‌دادند.

طبق ویدیوی منتشر شده در شبکه اجتماعی ،در شهرک چیتگر شامگاه پنجشنبه تجمع اعتراضی برگزار کردند و شعارهایی ضد جمهوری اسلامی ایران سردادند.

همچنین ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که مردم با وجود جو امنیتی شدید در بهشت زهرای تهران بر مزار محسن شکاری، جوان اعدام شده رفتند.

در همین حال، ویدیوهای رسیده نشان می‌دهند که شعارنویسی علیه علی خامنه‌ای بر دیوار شهرهای مختلف همچنان ادامه دارد.

ویدیوی منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد شامگاه پنجشنبه ۲۴ آذر، معترضان بر روی تابلوی جاده کلاچای گیلان فراخوان ۲۸ تا ۳۰ آذر را همراه با شعار «مرگ بر خامنه‌ای» نوشتند.

 

ویدیوی دیگر منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه یکی از جوانان اهواز اعلامیه‌‌ای علیه اعدام معترضان به دیوار نصب می‌کند.

در همین حال، تجمعات ایرانیان و کنشگران نیز در حمایت از خیزش انقلابی مردم ایران در نقاط مختلف جهان ادامه داشت.

ویدیوی منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد پنجشنبه ۲۴ آذر جمعی از معترضان ایرانی، چهارمین شب تحصن خود را در برابر دفتر سازمان عفو بین‌الملل در لندن در سرمای زیر صفر پشت سر گذاشته و پرفورمنس اعدام معترضان را به نمایش گذاشتند.

ویدیوی منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد پنجشنبه ۲۴ آذر ایرانیان معترض ساکن نروژ در برابر ساختمان پارلمان این کشور در اسلو تجمع کرده و خواستار بسته شدن سفارت جمهوری اسلامی شدند.

ویدیوی منتشر شده در شبکه اجتماعی نشان می‌دهد پنجشنبه ۲۴ آذر جمعی از ایرانیان ساکن گوتنبرگ سوئد با در دست گرفتن عکس‌های محسن شکاری و مجیدرضا رهنورد که توسط جمهوری اسلامی اعدام شدند، تجمع کرده و خواهان توقف حکم اعدام سایر مخالفان حکومت در ایران شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا