ایران

از ۴ تست کروناویروس شهردار منطقه ۱۳ تهران سه مورد آن مثبت بوده است

مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتقاد از روابط عمومی منطقه ۱۳ ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ در مورد نحوه خبررسانی و انکار ابتلای رئیس شهرداری این منطقه به ویروس کرونا، افزود: جهت استحضار شهروندان؛ شهردار منطقه۱۳ که مشکوک به ابتلا به ویروس کروناست در بیمارستان تحت نظر می‌باشد و برای وی آرزوی سلامتی داریم.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توئیتری خود گفت: از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا از طریق مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می‌پذیرد.

 

غلام محمدی در حساب توئیتری خود نوشت: «روابط عمومی منطقه۱۳ ⁧‫شهرداری تهران‬⁩ مرتکب خطایی فاحش گردید و چرخه اطلاع رسانی صحیح و صادقانه را مخدوش کرد. یقینا برخورد خواهد شد. جهت استحضار شهروندان؛ شهردار منطقه۱۳ که مشکوک به ابتلا به ویروس کروناست در بیمارستان تحت نظر می‌باشد و برای وی آرزوی سلامتی داریم.

‏از این پس هرگونه اطلاع رسانی در خصوص اقدامات شهرداری تهران در مبارزه با ویروس کرونا که در کمال هماهنگی با وزارت بهداشت انجام خواهد شد؛ صرفا از طریق این حساب و پایگاه‌های خبری مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری انجام می‌پذیرد.»

خبرگزاری فارس نیز اعلام کرد که محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: چند روز پیش در یکی از جلسات، «رحمان‌زاده» شهردار منطقه ۱۳ ماسک بر صورت داشت و به من گفت آنفلوآنزا دارم و به دلیل اینکه در روز ۲۲ بهمن گشت زده‌ام دچار بیماری شده‌ام.

هاشمی ادامه داد: امروز از «خداکرمی» که پزشک شورا هستند و عضو کمیته سلامت و محیط زیست بوده در مورد وضعیت جسمانی «رحمانی» سوال کردم که ایشان به من گفتند از ۴ تست کرونا شهردار منطقه ۱۳ سه مورد آن مثبت بوده است.

او افزود: از آنجایی که هفته پیش من در کنار شهردار منطقه ۱۳ بودم امروز تصمیم گرفتم از منزل بیرون نیایم. در حال حاضر علائمی از ابتلا به سرماخوردگی یا آنفلوآنزا ندارم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا