ایران

استاندار قم از تکمیل شدن ظرفیت بیمارستان‌های این شهر خبر داد

استاندار قم، با اشاره به سیر صعودی مراجعات مردم به مراکز درمانی این استان بر اثر ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت‌های بیمارستانی، گفت: بیمارستان سیار در قم راه اندازی می‌شود.

بهرام سرمست، استاندار قم در ایران پس از برگزاری کنفرانس تصویری با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور این کشور و وزیر بهداشت ایران، گفت: در شرایط کنونی با اوج گیری و رشد بستری شدن شهروندان مواجه هستیم و در بیمارستان های کامکار، فرقانی، علی ابن ابیطالب(ع) و امام رضا(ع) با تکمیل ظرفیت مواجه هستیم.

 

به گزارش ایرنا، رئیس شورای تامین استان قم ادامه داد: پیش بینی شده است، با جلب امکانات ملی و نیروهای مسلح، بیمارستان سیار را برای پذیرش آماده کنیم؛ چون این روند در حال صعود است؛ مگر اینکه مردم رعایت کنند و بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

گفتنی است که بر اساس تازه ترین آمار رسمی، تاکنون دهها تن از افراد مشکوک یا آلوده به کرونا درمان و ترخیص و همچنین ۲۰ تن نیز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را در استان قم از دست داده اند.

همچنین بنا به اعلام مسوولان بهداشت و درمان این استان، طی روز گذشته ۴۹۰ تن به مراکز درمانی قم مراجعه کردند که  دست‌کم ۲۰۰ تن از آنها به خاطر مشکوک بودن مبتلا به ویروس کرونا بستری شدند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا