آذربایجان

افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس در اردبیل به ۲ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل اعلام کرد: نتایج آزمایش‌های ارسال شده از این ۲ نفر به تهران مثبت اعلام شده و هر ۲ نفر مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا به ۲ نفر در این استان خبر داد.

 

دکتر قدرت اخوان اکبری امروز چهارشنبه گفت: این ۲ نفر دارای بیماری زمینه‌ای تومور مغزی و بیماری پوستی هستند و هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان تحت نظر پزشکان قرار دارند.

وی تصریح کرد: از ۹ نمونه آزمایش ارسالی بیماران استان به تهران ۲ مورد مثبت، ۶ مورد منفی و نتیجه یک مورد نیز هنوز اعلام نشده است.

وی همچنین افزود: تاکنون در استان اردبیل ۲۸ نفر به علت احتمال ابتلا شدن به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز بیمارستانی در نظر گرفته شده بستری شده‌اند.

اخوان‌ اکبری ادامه داد: با توجه به این که این بیماری واکسن و داروی مشخصی ندارد، بیماران قلبی و ریوی، زنان باردار و بیماران سرطانی بیشتر در معرض خطر قرار دارند و لازم است که این افراد از حضور بی‌مورد در محل تجمع و حضور پرشمار افراد در اماکن خودداری کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا