اجتماعیایرانسلامتی و زندگی

افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران؛ نا کار آمدی اپلکیشن «به همراه»

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد مسافران ناوگان اتوبوسرانی طی روز جاری و از اعزام اتوبوس‌های کمکی برای کاهش ازدحام در ایستگاه ها خبر داد.

محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتگو با ایلنا گفته است چهار راه ولیعصر تلاقی خطوط تندرو ۱ و ۷ و جزو پر مسافرترین خطوط اتوبوسرانی است که مسافران دو ایستگاه مترو در آن حوالی نیز به خطوط تندرو اتوبوسرانی سرازیر می‌شوند.

او از شهروندان درخواست کرد که فاصله گذاری اجتماعی را در ناوگان اتوبوسرانی رعایت کنند و گفت: «متأسفانه امروز به کررات مشاهده شد که تعدادی از مسافران بدون ماسک، دستکش و رعایت فاصله اجتماعی وارد اتوبوس‌ها می‌شدند و به تذکرات توجهی نداشتند.»

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره افزایش مسافران ناوگان اتوبوسرانی بیان کرد: امروز ۲۳ فروردین ماه تعداد مسافران اتوبوسرانی نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است. پس از استخراج اطلاعات به صورت مطمئن می‌توان اعلام کرد که این افزایش چند درصد بوده است.

وی همچنین تصریح کرد که امروز صبح، ۲۳ فروردین ماه، اپلیکیشن «به همراه» در راستای کاهش ازدحام مسافران در ایستگاه‌های اتوبوسرانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی آغاز به کار کرد.

این اپلیکیشن به منظور رزرو صندلی در مینی بوس و اتوبوس‌های دربستی طراحی شده است که شهروندان در صورت مایل نبودن به استفاده از حمل و نقل عمومی می‌توانند از آن استفاده کنند.

آقی ترفع گفته اند که «از ابتدای صبح تاکنون شهروندان از اپلیکیشن «به همراه» استفاده نکرده‌اند.»

خاطر نشان می شود که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران پیشتر گفته بود مشاغل کم‌خطر از ٢٣ فروردین در شهرستان‌ها و از ۳۰ فروردین در استان تهران می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

سعید نمکی در نامه‌‌ای به رئیس جمهور که در رسانه های ایرانی انتشار یافته در رابطه با اقدام ناگهانی وزارت صنعت مبنی بر ابلاغ دستورالعمل بازگشایی کلیه مشاغل و مراکز کسب‌وکار به شدت انتقاد کرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا