ایرانسیاست

ایران: یک سپاهی زندانی به اتهام «افشای محل تردد قاسم سلیمانی» اعدام می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی اعلام کرد شخصی که محل تردد و استقرار قاسم سلیمانی را در اختیار موساد و سیا قرار داده، به‌زودی اعدام می‌شود.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه حکومت اسلامی ایران امروز سه‌شنبه، ۲۰ خرداد در نشست خبری اعلام کرد «سید محمود موسوی مجد» که به سرویس‌های موساد و سیا در حوزه‌های امنیتی و نیروهای مسلح بویژه سپاه قدس و محل استقرار و ترددهای قاسم سلیمانی اطلاعاتی جمع‌آوری کرده و در اختیار می گذاشت، به اعدام محکوم شد.

آقای اسماعیلی گفت، «سید محمود موسوی مجد فرزند سیدکاظم» در قبال اخذ دلار امریکایی برای «سرویس موساد» و  «سرویس سیا» اطلاعات جمع‌آوری می‌کرده است.

این در حالیست که مهدی کشت‌دار، مدیرعامل خبرگزاری میزان (وابسته به قوه قضاییه) در توییتر نوشت «سیدمحمود موسوی مجد یکی از عناوین مجرمانه‌اش لو دادن محل تردد و اسکان فرماندهان نظامی از قبیل حاج قاسم در ادوار مختلف به سیا بوده. این فرد در زمان شهادت ‎حاج قاسم سلیمانی در بازداشت بوده و عامل لو دادن ورود سردار سلیمانی و ‎ابومهدی مهندس به فرودگاه بغداد نبوده است.»

قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس، سیزدهم دی ماه سال گذشته در حمله پهبادهای آمریکایی به خودرو حامل او و ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی کشته شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا