جهان

بریتانیا: ۴۳ هزار نفر برای ارائه خانه‌های خود به اوکراینی‌‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند

مایکل گوو، وزیر کابینه بریتانیا گفت نباید هیچ محدودیتی برای پذیرش پناهندگان اوکراینی که از تهاجم روسیه گریخته‌اند وجود داشته باشد.

پس از آنکه مایکل گوو، وزیر کابینه نمایندگان مجلس بریتانیا، از مردم این کشور خواست تا در خانه‌های خود را بر روی اوکراینی‌های گریخته‌ از حمله روسیه باز کنند، مقام‌های بریتانیا گفتند که تا پایان روز دوشنبه حدود ۴۳ هزار نفر برای ارانه خانه‌های خود به اوکراینی‌ها ثبت نام کردند.

مایکل گوو، وزیر کابینه بریتانیا گفت نباید هیچ محدودیتی برای پذیرش پناهندگان اوکراینی که از تهاجم روسیه گریخته‌اند وجود داشته باشد.

وزیر کابینه بریتانیا با اعلام جزییات طرح حمایت مالی جدید بریتانیا برای کسانی که پس از تهاجم روسیه از اوکراین گریخته‌اند، ابراز امیدواری کرد که بسیاری از بریتانیایی‌ها بتوانند در خانه‌های خود را بر روی پناهندگان اوکراینی باز کنند و پذیرای آنها باشند.

مایکل گوو روز دوشنبه در مجلس عوام بریتانیا گفت: این کار به کسانی که از آزار و شکنجه فرار کردند کمک می‌کند تا صلح و چشم‌انداز روشن‌تری را از آینده ببینند.

وزیر کابینه بریتانیا همچنین افزود: این طرح جدید مبتنی بر حسن نیت و سخاوت عظیم مردم بریتانیا و تاریخ غرورآفرین ما در حمایت از افراد آسیب‌پذیر در زمانی است که آنها بیشترین نیاز را دارند.

پس از این سخنان مایکل گوو بود که مقام‌های بریتانیا گفتند تا ساعت ۹ شب روز دوشنبه به وقت محلی، بیش از ۴۳ هزار نفر در این کشور برای ارائه خانه‌های خود به اوکراینی‌‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا