آذربایجاناجتماعی

تجمع اعتراضی تعدادی از شهروندان تبریز مقابل ساختمان استانداری+تصاویر

پیش از ظهر امروز یکشنبه سوم شهریورماه ٩٨، تعدادی از شهروندان تبریز که زمینهایشان توسط هوانیروز تصاحب و اشغال گردیده است در مقابل ساختمان استانداری این شهر دست به تجمع اعتراضی زدند.

به گزارش ای ان تی،در این تجمع – معترضین با سر دادن شعارهایی مانند؛ «مرگ بر یالانچی» خواهان رسیدگی و پایان دادن به شرایطی که از سوی یک ارگان دولتی به آنها تحمیل شده است، را داشتند.

یکی از تجمع‌کنندگان در این خصوص اظهار داشت: در سال ۷۰، حدودا ۹۰۰ نفر اقدام به خرید زمین از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردیم اما پس از مدتی هوانیروز، زمین های ما را تصرف و در آن پادگان ایجاد کرد.

او ادامه داد: ما نیز علیه هوانیروز در دادسرای تبریز اقامه دعوا کردیم که در نهایت پس از برگزاری جلسات متعدد، هوانیروز محکوم به رفع تصرف عدوانی شد. اما علی رغم گذشت چندین سال از صدور حکم، دادگاه از اجرای حکم سر باز می زند و می گوید چون طرف مقابل پرونده شما، یک ارگان دولتی است ما نمی توانیم حکم را اجرا کنیم!

او در ادامه می افزاید: پنج سال پیش قرار شد، اداره کل اوقاف استان در ازای زمین تصرف شده قیمت به روز آن را به مالکان پرداخت کند که البته به تعدادی از مالکان نیز مبلغی را پرداخت کردند. اما چندی بعد به بهانه نبود منابع مالی از پرداخت حق و حقوق بقیه مالباختگان سر باز زدند.


.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا