آذربایجانایران

تداوم دستگیری‌ها در آذربایجان؛ عسگر اکبرزاده و سعید صادقی‌فر دستگیر شدند

در تداوم دستگیری‌های گسترده در شهرهای آذربایجان جنوبی، فعالین حرکت ملی آذربایجان «عسگر اکبرزاده و سعید صادقی‌فر» هم در اردبیل دستگیر شدند.

نهادهای امنیتی توسط مامورین لباس شخصی جمهوری اسلامی حوالی ساعت چهار صبح روز پنجشنبه ۳۱ شهریورماه با حمله شبانه به خانه آقای عسگر اکبرزاده در شهر اردبیل فعال حرکت ملی آذربایجان را دستگیر و خانه‌ را مورد تفتیش قرار دادند.

همچنین سعید صادقی‌فر دیگر فعال حرکت ملی آذربایجان ساعت سه صبح پنجشنبه ۳۱ شهریور ماه در محل کار خود در شهر اردبیل و در حین شیفت کاری مورد حمله و دستگیری توسط مامورین لباس شخصی قرار گرفته است.

به گزارش “صفحه اطلاع رسانی عباس لسانی”، در شهرهای مختلف آذربایجان از جمله تبریز، اورمیه، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین و… مامورین امنیتی-انتظامی اقدام به بازداشت فله‌ای و گسترده کرده‌اند که به علت قطعی گسترده اینترنت هنوز منتظر اطلاعات بیشتر از دستگیر شدگان در شهرهای آذربایجان هستیم.

لازم به ذکر است پیشتر نیز عسگر اکبرزاده از فعالین شناخته‌شده حرکت ملی آذربایجان و سعید صادقی‌فر شاعر و فعال مدنی در تجمع فعالین ملی-مدنی اردبیل در راستای حمایت از آزادسازی قره‌باغ در پارک جیرال شهر اردبیل دستگیر شده ‌بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا