آذربایجانایرانسیاست

تغییرات و انتقالات در فرمانداری‌های اهر، کلیبر و پارساباد

رسانه‌های ایران از نقل و انتقالات در فرمانداری‌های شهرستان‌های کلیبر و اهر در آذربایجان‌شرقی و پارساباد در اردبیل خبر می‌دهند.

به گزارش ای‌ان‌تی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز پنجشنبه ۲۳ مرداد، طی مراسم‌هایی جداگانه، با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، «رسول خدابخش» به عنوان فرماندار جدید اهر و «عدالت حاجی‌پور» به عنوان فرماندار جدید کلیبر معرفی شدند.

آقای خدابخش پیش‌ از این فرماندار کلیبر بود. بر اساس گزارشات وی متولد شهرستان بناب و دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت است و در کارنامه مدیریتی وی، همچنین سمت‌های مختلفی همچون کارشناس انتخابات فرمانداری کلیبر، بخشدار لیلان و معاون فرماندار ملکان دیده می‌شود.

شهردار کلیبر همراه با ۴ عضو شورای شهر در اعتراض به تصمیم غیرقانونی آقای خدابخش که آن زمان فرماندار کلیبر بود، مبنی بر «واگذاری عوارضی کمپ قلعه‌درسی به تعاونی دهیاران» استعفا داده بودند.

پیش از آقای خدابخش،  زاهد محمودی فرماندار شهرستان اهر بود.

همچنین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در سفر به شهرستان کلیبر، عدالت حاجی‌پور را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

عدالت حاجی‌پور پیش‌تر سرپرست فرمانداری و معاون سیاسی فرماندار پارس‌آباد و بخشدار اسلام‌آباد در استان اردبیل بوده است.

آقای حاجی‌پور پیش‌تر نسبت به حضور بیش از ۲ هزار کارگر کرد در پارساباد هشدار داده و آن را موجب بروز تنش‌ها، «خشونت و آسیب های اجتماعی» دانسته بود.

از دیگر سو خبرگزاری ایرنا گزارش داده که روز یکشنبه ۱۹ مرداد، طی حکمی از سوی استاندار اردبیل، «ابراهیم امامی» به عنوان فرماندار جدید شهرستان پارساباد منصوب شده است.

آقای امامی پیش از این فرماندار شهرستان‌های خیاو (مشگین‌شهر)، گرمی‌مغان و نیر بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا