آذربایجانویدیو

تولید گسترده مواد مخدر در فضولی و استفاده سربازان ارمنی (ویدیو)

یک مزرعه بزرگ مواد مخدر و آزمایشگاه متعلق به آن در مناطقی که ارتش آذربایجان در منطقه فیزولی از اشغال ارمنستان  آزاد کرده، پیدا شد.

این مسئله نکات جالب توجهی را بیان می کند. لازم به ذکر است که پیش‌تر گزارشاتی در مورد حمل و نقل مواد مخدر از جنوب و شرق به غرب و شمال از طریق سرزمین های اشغالی وجود داشت. با این حال، این واقعیت نشان می دهد که ارمنستان نه تنها از سرزمین های اشغالی آذربایجان به عنوان محل عبور مواد مخدر استفاده کرده. در عین حال، تولید مواد مخدر را نیز در آنجا انجام داده است.

احتمالاً تولید مواد مخدر در اینجا فقط برای فروش انجام نشده است. به احتمال زیاد، مواد مخدر اعضای باند های خلاف‌کار را نیز به سرزمین هایاشغالی آذربایجان جذب می کرده است. به عبارت دیگر، وعده هایی نه تنها در مورد پول، بلکه در مورد وجود “بهشت مواد مخدر” نیز وجود داشت که تروریست ها را از اقوام مختلف و ایدئولوژی های رادیکال به قره باغ کشانده است.

البته، مواد مخدر راهی بسیار مناسب برای زامبی کردن سربازان ارمنی در منطقه و افرادی است که توسط سازمان جنایتکار خودخوانده قره‌باغ بسیج شده اند. استفاده از مواد مخدر باعث کاهش ترس و درک خطر می شود، “شجاعت” مصنوعی را افزایش می دهد.

بنابراین، واضح است که برای “شستشوی مغزی” سرباز ارمنی، نه تنها از تبلیغات جعلی، بلکه از ابزارهای موثرتری نیز استفاده کرده اند …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا