ایران

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه: برخی از دستگیرشدگان «اغتشاشات» اخیر به ارتباط با «رژیم صهیونیستی» اعتراف کردند

محمد‌اسماعیل کوثری با اشاره به اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران، گفت: اصل قضیه این است که «استکبار جهانی» می‌خواهد با اقدامات خود ما را «زمین بزند».

اسماعیل کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران ایران با ادعای این مطلب که برخی از افراد از این موقعیت و مطالبه مردمی به‌دنبال سوء استفاده بودند که با «لطف خدا» این موضوع جمع شد، گفت: کسانی که عامل این «اغتشاشات» بودند دست به کارهایی زدند که باعث رنجش مردم شد.

 

او در مصاحبه خود با خبرگزاری نزدیک به ارگان سپاه «تسنیم» اضافه کرد: «دشمن» برای ضربه‌زدن و تحمیل خواسته‌های خود بر «ایران» برنامه دارد، حتی برخی از دستگیرشدگان «اغتشاشات» اخیر به ارتباط با «رژیم صهیونیستی» اعتراف کردند. در بازجویی‌های انجام‌شده خودشان این ارتباط را قبول کردند و این مسئله در حال پیگیری است که تمام زوایای آن مشخص شود.

کوثری با اذعان این مطلب که سرنخ‌هایی پیدا شده که گران شدن بنزین بهانه بود و اصل ماجرا چیز دیگری است، مدعی شد: «اصل قضیه» این است که «استکبار جهانی» می‌خواهد با اقدامات خود ما را زمین بزند که به‌لطف خدا هر دفعه سریع‌تر از دفعات قبل دشمنان را زمین زدیم.

 

.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا