ایران

حمایت مجلس ایران از طرح افزایش قیمت بنزین

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ایران با اشاره به سخنان امروز علی خامنه ای، گفت: مجلس به نفع مردم از طرح افزایش قیمت بنزین حمایت خواهد کرد!

 «اسدالله عباسی»، سخنگوی هیات رئیسه مجلس ایران، پس از پایان جلسه غیرعلنی صبح امروز یکشنبه مجلس، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: طرح سهمیه‌بندی سوخت براساس اصل ۱۷۶ قانون اساسی به تصویب شورای عالی امنیت ملی رسیده و پس از تایید سران سه قوه و رهبری امروز لازم‌الاجرا است.

 

او افزود: پیش از این هم مجلس شورای اسلامی در قانون هدفمندی یارانه‌ها اجرای این طرح را تصویب کرده بود. منتها دولت در اجرای این طرح تاخیر داشت و امروز مقرر شد کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس ایراداتی که در شیوه اجرای این طرح وجود دارد را بررسی کرده و پیشنهادات خود را جهت رعایت رفاه حال مردم به دولت اعلام کند.

عباسی با اشاره به سخنان امروز زهبر ایران، گفت: مجلس به نفع مردم از این طرح حمایت خواهد کرد و در جهت رفع اشکالات و ایرادات آن تلاش خواهد کرد.

او در پاسخ به سوالی به اعلام وصول استیضاح حسن روحانی، گفت: چنین مساله‌ای در جلسه امروز مطرح نشد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس ایران در پایان گفت: امروز هیچ طرح دو یا سه فوریتی مبنی بر لغو طرح افزایش قیمت بنزین در هیات رئیسه اعلام وصول نشده است و با توجه به بررسی همه جوانب و زوایای این طرح احتمال وصول طرح‌های ۲ و سه فوریتی در این موضوع مطرح نیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا