fa

دادستان تهران؛ افزایش سرقت در تهران نگران کننده است

دادستان تهران امروز در همایش مشترک پلیس با دستگاه قضا گفت: افزایش سرقت موجب نگرانی و احساس نارضایتی شهروندان شده و آمارهایی که در این زمینه وجود دارد نگران کننده است!

علی القاصی‌مهر، دادستان تهران امروز تصریح کرد: افزایش سرقت موجب نگرانی و احساس نارضایتی شهروندان شده و آمارهایی که در این زمینه وجود دارد نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، وی که در همایش مشترک پلیس با دستگاه قضا به منظور هم‌اندیشی برای کاهش سرقت در تهران سخن می گفت، افزود: در مجموعه دادستانی تهران با توجه به پیگیری‌ها بناست کارگروه‌هایی تشکیل شود که یکی از آنها پیگیری و رصد جرایم سرقت است.

وی تصریح کرد: اگر سارقان در چرخه دادرسی قرار نگیرند شاهد تکرار این جرم در جامعه خواهیم بود و همین امر باعث افزایش درصد سرقت می‌شود.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که بیشترین ناامنی در جامعه را دامن می‌زند سرقت است زیرا سرقت با ورود به حریم خصوصی باعث ایجاد ناامنی می‌شود.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران نیز در این همایش اعلام کرد: امسال شاهد افزایش 9 درصدی سرقت خرد در قطعات و لوازم خودرو و تلفن همراه هستیم. تهران سال 97 در جایگاه 31 در امر سرقت بود اما در جرایم خرد پلیس شاهد افزایش سرقت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا