ایران

دلیل شنیده شدن صدای انفجار در شمال تهران هنوز هم نامشخص است

بسیاری از ساکنان تهران می‌گویند در ساعات بامداد روز شنبه ۱۹ تیر، علاوه بر شنیدن «دو صدای مهیب انفجار به فاصله چند ثانیه»، لرزش آن را نیز حس کرده‌اند.

مقامات و نهادهای ایران در حالی به گزارش‌ها درباره شنیده‌شدن صدای مهیب در شمال تهران توضیحات نامشخصی ارایه می‌دهند که بسیاری از ساکنان تهران می‌گویند علاوه بر شنیدن «دو صدای مهیب انفجار به فاصله چند ثانیه»، لرزش آن را نیز حس کرده‌اند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی بامداد شنبه ۱۹ تیر از شنیده شدن صدای انفجار مهیب در حوالی پارک ملت تهران خبر دادند. در ویدیو‌هایی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده، با اینکه پس از انفجار گرفته شده و صدای آن شنیده نمی‌شود ولی دود حاصل از یک انفجار به وضوح مشخص است.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایسنا گفت که «تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.»

جلال ملکی گفت که «گفت: دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.»

حمید هداوند، جانشین فرمانده پلیس تهران نیز گفته است: «صدای انفجار شنیده شد» ولی «موضوع خاصی» نبود.

خبرگزاری‌های حکومتی نیز به نقل از علیرضا گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران نوشتند: «انفجار در پارک ملت رخ داده اما هیچ نشانه‌ای از‌ آتش نیست و یک شی ناشناس منفجر شده است.»

گودرزی گفته است: «صدای انفجار امروز در محدوده غرب در پارک ملت اتفاق افتاده. کارشناسان در حال بررسی موضوع هستند و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا