ایران

دولت یمن از کشته شدن فرماندهان ایرانی و «حزب‌الله» لبنان در بین نیروهای حوثی‌ خبر داد

وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن، امروز چهارشنبه از کشته شدن فرماندهان و کارشناسان نظامی «حزب‌الله» لبنان و ایران در درگیری‌ها میان گروه موسوم به «انصارالله» با نیروهای ارتش یمن خبر داد.

به گزارش خلیج‌آنلاین، «معمر الاریانی»، وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن از کشته شدن فرماندهان نظامی و کارشناسانی از حزب‌الله لبنان و ایران در نبردهای گروه موسوم به انصارالله با نیروهای ارتش یمن خبر داد.

 

الاریانی در گفت‌وگو با خبرگزاری سبا بدون آنکه زمان دقیق درگیری مذکور را مشخص کند، اظهار داشت:«گروه‌ انصارالله در جریان نبردها با نیروهای ارتش یمن متحمل خسارت‌های سنگین شده و صدها نفر از آنها کشته شده اند که در میان‌شان فرماندهان نظامی و کارشناسان حزب الله لبنان و ایران هم به چشم می خورد.»

به نظر می رسد منظور الاریانی از نبردهای مذکور به درگیری‌های دو هفته قبل و به ویژه در منطقه نهم در 40 کیلومتری شرق صنعاء مربوط می شود.

درگیری میان نیروهای موسوم به انصارالله در یمن و نیروهای ارتش یمن از هفته های گذشته در چندین جبهه شدت گرفته است، در همین رابطه سازمان ملل از هر دو طرف خواسته ضمن خویشتنداری به میز مذاکرات بازگردند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا