ایران

دومین جلسه دادگاه حبیب اسیود رهبر سابق حرکةالنضال برگزار شد

دومین جلسه رسیدگی به پرونده حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود رهبر سابق حرکةالنضال روز چهارشنبه در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

دومین جلسه رسیدگی به پرونده حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود رهبر سابق حرکةالنضال  روز چهارشنبه 6 بهمن در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

به گزارش مهر،در دادگاه، نماینده دادستان او را متهم به افساد فی‌الارض و اجرای عملیات و تخریب اموال عمومی کرد .

نماینده دادستان گفته متهم و اعضای گروه حرکةالنضال با سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و آمریکا در ارتباط بوده و از کمک‌های مالی عربستان برخوردار بودند و در بازجویی اقرار کرده که در بمبگذاری‌های سال ۱۳۸۴ در فرمانداری اهواز و چند مورد دیگر دست داشته است. البته در این دادگاه فرمایشی  علیه بسیاری از فعالان سایر ملل تحت ستم در ایران ازجمله صالح کامرانی افتراها و تهمت های بی اساسی هم وارد کردند که هیچ پایه و اساسی ندارد و برهمگان واضح هست که این دادگاهای نمایشی و اقرارهای تحت شکنجه از اساس جمهوری اسلامی ایران بوده است و هیچ ارزش خقوقی و انسانی ندارد .شکنجه و بازجوئی های قرون وسطائی در نظام حمهوری اسلامی ایران تا امروز ادامه دارد.

هفته گذشته نخستین جلسه دادگاه حبیب اسیود شهروند ایرانی-سوئدی روز سه‌شنبه در تهران برگزار شد. او پانزده ماه پیش در ترکیه ربوده و به ایران منتقل شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا