خاورمیانه

رئیس جمهوری آمریکا؛ دوران اوباما و جان کری تمام شد/ هرگونه حمله ایران به هر هدف آمریکایی، نابودی کامل ایران را رقم خواهد زد

رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه چهارم تیرماه در توییتی هشدار داده است که حمله مجدد ایران با واکنش سهمگین آمریکا روبه‌رو خواهد شد‎.

دونالد ترامپ در هشداری شدیداللحن به مقامات ایران گفت که هر حمله‌ای به نیروهای آمریکایی و هر آن‌چه به آمریکا ربط پیدا می‌کند به بهای نابودی کامل برخی بخش‌ها و مواضع ایران تمام خواهد شد.

وی در واکنش به اظهارات مقامات جمهوری اسلامی و افزایش تنش‌ها میان تهران و واشینگتن در توییتر نوشت که رهبران ایران واژه‌هایی را که از سر «رحم» و «مروت» بیان می‌شود، نمی‌فهمند بلکه «متاسفانه فقط قدرت و زور را می‌فهمند».

آقای ترامپ سپس اضافه کرد که «ایالات متحده تا این لحظه بزرگ‌ترین قدرت نظامی جهان است که تنها در دو سال گذشته با یک و نیم تریلیون دلار بر آن سرمایه‌گذاری شده است».

دونالد ترامپ تصریح کرده است، هرگونه حمله ایران به هر هدف آمریکایی، با مقابله به مثل سهمگین نظامی رو به رو خواهد شد. در بعضی مکانها، مقابله به مثل سهمگین، یعنی نابودی کامل آنها. دوران اوباما و جان کری گذشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا