جهان

رجب طیب اردوغان: ترکیه هرگز از مبارزه به‌حق خود دست نخواهد کشید

رئیس‌جمهوری ترکیه طی رشته توییتی تاکید کرد ترکیه هیچ گاه از مبارزه به‌حق خود دست نکشیده و خون هیچ یک از شهدا را روی زمین نخواهد گذاشت.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در سلسله توئیت‌هایی تصریح کرد: ترکیه هیچ گاه از مبارزه به‌حق خود دست نخواهد کشید. خون هیچ یک از شهدا را روی زمین نخواهد گذاشت. هیچ اقدام خائنانه علیه خود را نیز فراموش نخواهد کرد.

 

وی اظهار داشت: ترکیه مبارزه‌ای تاریخی و حیاتی برای امروز و آینده خود انجام می‌دهد، تا زمانی که ملت ترکیه در کنار ماست، بر تمام مشکلات غلبه خواهیم کرد و به کسانی که گمان می‌کنند می‌توانند کشورمان را در تنگنا قرار دهند، یک درس تاریخی خواهیم داد.

اردوغان در یکی از این پیام‌های توئیتری تصریح کرد: باید بدانیم که اگر از مبارزه دست کشیده و اتحاد خود را از دست بدهیم، تاوان بسیار بزرگ‌ترین را خواهیم پرداخت. به‌دلیل تلاش‌های‌مان برای پیروزی در مبارزه‌ای که نتایج آن مثل دست‌کم 100 سال پیش تاثیرگذار خواهد بود، ادامه دارد.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین گفت: مبارزه به‌حقی که در حال انجام آن هستیم را تا آخر ادامه خواهیم داد. خون شهدایمان بر زمین نخواهد ماند. در برهه‌ای که در حال مبارزه هستیم، برای شهدایی که با خون خود این خاک را برای ما تبدیل به وطن کرده‌اند، طلب رحمت می‌کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا