اجتماعیایران

روحانی: ملت ایران از تحریم‌ها نفع می‌برد!

رئیس جمهور ایران طی سخنانی در آذربایجان شرقی اظهار داشت که مردم کشور تنها منفعت کننده از اعمال تحریم‌ها علیه ایران هستند.

حسن روحانی، رئیس جمهور ایران امروز پنج شنبه طی اظهاراتی در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان هریس در استان آذربایجان شرقی درباره تحریم‌های اعمالی آمریکا علیه کشورش گفت: در بخش منفعت این تحریمها، این تنها ملت ایران است که نفع می برد.

به گزارش خبرگزاری «ایرنا»، روحانی تصریح کرد: «آنها با تحریم فقط شکست را تحمل می کنند و هیچ سودی ندارد؛ این تحریم به ضرر همه است، اروپا هم ضرر می کند، ما هم ضرر می کنیم، اما در بخش منفعت این تحریمها، این تنها ملت ایران است که نفع می برد».

وی، تحریم ایران را به منزله شکست تعهدات آمریکا در برابر نهادهای بین المللی، سازمان ملل و 82 میلیون ایرانی خوانده و اظهار داشت: «دشمنان از تحریم ایران پشیمان می‌شوند. تحریم ایران، شکست اخلاقی، سیاسی و حقوقی برای آنهاست».

حسن روحانی، امروز پنجشنبه 10 مرداد در چارچوب سومین دور از سفرهای استانی خود به استان آذربایجان شرقی سفر کرده است.

روحانی صبح امروز در بدو ورود به تبریز گفت که چندین پروژه‌ تاثیرگذار اقتصادی و اشتغالزا برای آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد. وزرای نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت روحاین را در این سفر همراهی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا