آذربایجان

سامول بابائیان تلفات ارتش ارمنستان را اعلام کرد و تأیید کرد که مواضع خود را از دست داده‌اند

سامول بابائیان دبیر به اصطلاح شورای امنیت رژیم قره باغ، اعلام کرد که در نبردهای صبح امروز حدود ۱۰ نفر از نیروهای ارمنی کشته شدند.

به گزارش ای‌ان‌تی به نقل از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، سامول بابائیان گفت: “حدود ۱۰ سرباز کشته شدند. با این حال، هنوز ارقام مشخص نیست. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم، همه اطلاعات اعلام خواهد شد “.

سامول بابائیان همچنین تأیید کرد که طرف ارمنی “چهار یا پنج موضع جنگی” را نیز از دست داده است.

در پی تهاجم گسترده نیروهای ارمنستان در خط مقدم جبهه قره باغ اشغالی، وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد که به منظور جلوگیری از فعالیت نظامی نیروهای مسلح ارمنستان و تأمین امنیت مردم غیرنظامی، فرماندهی ارتش آذربایجان تصمیم گرفته است ضد حمله را در کل جبهه آغاز کند.

وزارت دفاع آذربایجان اعلام کرد: «واحدهای پرسنلی و تانکی ما با پشتیبانی یگان های موشکی و توپخانه‌ای، هواپیماهای خط مقدم و هواپیماهای بدون سرنشین تعداد زیادی از نیروهای ارمنی، تأسیسات نظامی و تجهیزات نظامی مستقر در خط مقدم و در اعماق دفاع را کشف و منهدم می کنند.»

در ادامه آمده است: «براساس اطلاعات دریافتی، ۱۲ سامانه موشکی ضدهوایی یگان‌های پدافند هوایی ارمنستان در جهات مختلف منهدم شد. یک هلی کوپتر جنگی نیروی هوایی آذربایجان در مسیر ترتر مورد اصابت قرار گرفت. اعضای خدمه همه زنده هستند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا