ایران

ستاد «نهی از منکر» ایران: کارت ملی بی‌حجابان را فریز می‌کنیم

سخنگوی ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» ایران اعلام کرد کارت ملی افراد بی‌حجاب‌ در سیستم «فریز» می‌شود و یک ماه به آن‌ها خدمات داده نخواهد شد.

علی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» ایران برخی از جزییات طرح جدید مجلس شورای اسلامی این کشور برای برخورد با بانوان بی‌حجاب را تشریح کرد.

وی در مصاحبه با سایت «انتخاب» گفت: مجلس در حال کار بر روی طرحی است که براساس آن، کارت ملی افراد بی‌حجاب در سیستم فریز می‌شود و خدمات به مدت یک ماه به فرد داده نمی‌شود.

سخنگوی ستاد «امر به معروف و نهی از منکر» ایران در این زمینه توضیح داد: امروزها یک خانم بی‌حجاب هنگام عبور از گیت فرودگاه، به او تذکر داده می‌شود، این طرح هم شبیه به همین است.

خان‌محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: درحال حاضر گشت ارشاد را لازم نمی بینیم. نمایندگان دغدغه‌مند هستند. این طرح‌ها باید بازدارنده باشد و بتوانند با شیوه‌های جدیدتر به مسئله حجاب ورود کنند.

او راجع به امکان برگزاری همه‌پرسی درباره حجاب هم گفت: اگر همه موضوعات اجتماعی را به رفراندوم بگذاریم سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. امکان برگزاری رفراندوم برای حجاب به هیچ عنوان وجود ندارد.

خبرگزاری آناتولی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا