آذربایجان

سرویس امنیت دولتی آذربایجان علیه کسانی که از منطقه جنگ فیلم منتشر می کنند پرونده قضایی تشکیل داد

سرویس امنیت دولتی آذربایجان اعلام کرد، علیه کسانی که از منطقه جنگ فیلم منتشر می کنند پرونده قضایی تشکیل می‌دهد.

در نتیجه عملیات موفقیت آمیز ضد حمله نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان علیه تهاجمات نظامی نیروهای مسلح ارمنستان که از ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۰ آغاز شده، چندین شهر و همچنین مناطق مهم استراتژیک از اشغال آزاد شدند.

به گفته سرویس امنیت دولتی آذربایجان، بر خلاف اقدامات انجام شده برای محافظت از اسرار دولتی توسط دستگاه های دولتی ذیربط و علی رغم هشدارهای مربوطه، تعدادی از افراد با استفاده از توانایی های فنی تلفن های همراه، از نقشه‌های استراتژیک و عملیاتی نیروهای آذربایجان در مناطق درگیری، تصاویر ویدئویی مختلفی از اطلاعات مربوط به جابجایی، پرسنل، سلاح و تجهیزات نظامی و شرایط عملیاتی منتشر کرده‌اند.

این فیلم ویدئویی توسط ارتش دشمن برای به دست آوردن اطلاعات در مورد نیروها و مواضع نیروهای جمهوری آذربایجان و همچنین انجام فعالیتهای اطلاعاتی و خرابکارانه مورد استفاده قرار گرفت.

سرویس امنیت دولتی یک پرونده قضایی را تحت ماده ۲۸۴ (انتشار اسرار دولتی) قانون کیفری جمهوری آذربایجان آغاز کرده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

سرویس امنیت دولتی آذربایجان به شهروندان یکبار دیگر هشدار داد که ضبط و پخش فیلمهای ویدئویی غیرمجاز از منطقه نبرد جرم محسوب می شود و از آنها خواسته می شود از هرگونه رفتاری که جان یک سرباز آذربایجانی را تهدید کند خودداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا