ایران

سلامی: آمریکا فرماندهان ما را تهدید کند هیچ یک از فرماندهانش نقطه امنی نخواهند یافت

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران گفت: آنهایی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده‌اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خودشان پشیمان خواهند شد.

حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران در واکنش به سخنان اخیر بریان هوک درباره فرمانده جدید نیروی قدس گفت: کسانی که فرماندهان ما را به ترور تهدید کرده اند اگر زنده بمانند قطعا از این گفته خود پشیمان خواهند شد.

 

سلامی در گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه آمریکا پیامدهای کشته شدن قاسم سلیمانی را دریافت کرده است، افزود: «هم آمریکایی ها هم صهیونیست ها و هم دیگران» بدانند که اگر فرماندهان ما را تهدید کنند، «هیچ یک از فرماندهانشان نقطه امنی نخواهند یافت.»

او ادامه داد: یعنی اگر فرماندهان ما را تهدید به ترور کنند یا تهدیدشان را عملی کنند جان هیچ فرماندهی از آنها در امان نخواهد بود. آنان اگر بخواهند این بازی را ادامه بدهند، پاسخ های ما کاملا متفاوت از گذشته است و مقیاس آن هم متفاوت خواهد بود و با شرایط بسیار جدیدی روبرو می شوند که قادر به مدیریت و کنترل آن نیستند، پس به آنها اخطار می دهیم که از این میدان عقب بنشینند.

گفتنی است برایان هوک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه اسماعیل قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را در صورت تداوم تنش آفرینیهای قاسم سلیمانی به مرگ تهدید کرده بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا