ایرانخاورمیانهسیاست

سپاه پاسداران: آنچه حوثی‌ها از نظر اسلحه و تجهیزات در اختیار دارند به لطف کمک‌های ماست

معاون اقتصادی سپاه قدس روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت در گفتگو با رسانه‌ها اعتراف کرد که سپاه پاسداران ایران به شبه نظامیان حوثی آموزش نظامی می‌دهد.

رستم قاسمی، معاون اقتصادی سپاه قدس روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت در گفتگو با رسانه‌ها اعتراف کرد که سپاه پاسداران ایران به شبه نظامیان حوثی آموزش نظامی می‌دهد.

معاون اقتصادی سپاه قدس گفت:  «آنچه حوثی‌ها از نظر اسلحه و تجهیزات در اختیار دارند به لطف کمک‌های ماست».

معمر الریانی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت قانونی یمن، در حساب توئیتر خود در واکنش به اظهارات معاون اقتصادی سپاه قدس گفت، اعترافات رهبران رژیم ایران در کمک به شبه‌نظامیان حوثی آشکار بوده و آخرین این موارد، اظهارات رستم قاسمی معاون اقتصادی نیروی قدس است که به نقش تهران در حمایت از شبه نظامیان کودتاگر حوثی و دخالت در جنگ به نفع حوثی‌ها اذعان کرده است.

این مقام مسئول یمنی افزود: «این اظهارات نقش بی‌ثبات کننده ایران در امنیت و ثبات یمن و مسئولیت آن در قبال فاجعه انسانی ناشی از جنگ و استفاده تهران از شبه نظامیان حوثی به عنوان ابزاری برای اجرای برنامه توسعه طلبانه خود را بار دیگر برجسته می‌کند رژیم ایران از حوثی‌ها به عنوان ابزاری برای اجرای سیاست‌های توسعه طلبانه و گسترش هرج و مرج و تروریسم در منطقه و تهدید منافع بین‌المللی در دریای سرخ و باب المندب استفاده می‌کند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا