ایرانسیاست

سکونت ۵ هزار فرزند مسئول ایرانی در آمریکا

محمد غرضی، از سیاستمداران کهنه‌کار ایران روز جمعه ۱۰ اردیبهشت گفت: «۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند.»

محمد غرضی در اظهاراتی تند علیه جناحهای سیاسی در کشور روز جمعه ۱۰ اردیبهشت در گفتگو با رسانه‌ها گفت: «۵ هزار نفر از فرزندان مسئولان کشور در آمریکا سکونت دارند و دلارهای مردم را بردند.»

او اظهار داشت: «نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب را خدمتگزار می‌دانم؛ تا امروز جیب مردم به نفع جناح‌های راست و چپ تخلیه شده است.»

محمد غرضی از بنیانگذاران سپاه پاسداران بشمار می‌آید. غرضی از ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۰ استاندار خوزستان بود، از ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ وزیر نفت و از ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۶ به‌عنوان وزیر پست و تلگراف و تلفن فعالیت می‌کرد.

با این حال او در گفتگوی روز جمعه خود گفته که «در طول عمرم هیچ زمانی عضو هیچ گروه و حزبی نبوده‌ام.»

وی گفت: «شهید بهشتی از من دعوت کرد که به حزب جمهوری اسلامی بپیوندم اما قبول نکردم.»

محمد غرضی در خصوص انگیزه کاندیداتوری و برنامه‌های خود برای ریاست جمهوری، به ایلنا گفت: «هدف من از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، رسیدگی به معیشت مردم است. معیشت مردم امروز دچار گرفتاری است و به نظر من نباید به این صورت باشد. دولت نباید دست در جیب فقرا کند. نباید اموال مردم را به باطل از بین ببرند. واجب شرعی، عرفی و انسانی است که من به عنوان یک فرد کشور و سرباز ملت اعلام کاندیداتوری کنم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا