ایران

شهرداری ارزروم برای ارسال ماسک و مواد ضدعفونی کننده به اورمیه اعلام آمادگی کرد

شهردار ارزروم در گفت و گوی تلفنی که با شهردار اورمیه داشت برای ارسال ماسک و مواد ضدعفونی کننده به ارومیه اعلام آمادگی کرد.

شهرداران دو شهر خواهرخوانده ارزروم و اورمیه دیروز چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت به صورت آنلاین و تصویری به گفت و گو درباره مسائل فی مابین پرداختند.

به گزارش ایلنا، محمد حضرت پور شهردار اورمیه در این گفتگو با تشریح فعالیتهای شهرداری اورمیه در رابطه با ویروس کرونا از آخرین وضعیت شهر اورمیه به شهردار ارزروم اطلاعاتی ارایه داده است.

شهردار ارومیه همچنین آخرین آمار مبتلایان، بهبودیافتگان، فوت شدگان و بیماران بستری ارومیه و استان آذربایجان غربی را ارائه کرده است.

محمت سکمن شهردار ارزروم هم در این گفتوگو از اعلام آمادگی شهرداری ارزروم برای ارسال ماسک و مواد ضدعفونی کننده خبر داده و گفته: «اورمیه و ارزروم شهرهای خواهر خوانده هستند و باید در این شرایط به فکر گذر از این دوران باشیم و این یک آزمون جدی و تجربه ای نو برای ماست.»

وی همچنین با تشریح اقدامات شهرداری ارزروم بر انتقال تجربیات بین دو طرف در مبارزه با کرونا تأکید کرد و ادامه داده است: «پیش بینی می کنیم تا پایان ماه رمضان کرونا را در ارزروم کنترل و جلوی شیوع آن را بگیریم.»

شهردار ارزروم همچنین آمار مبتلایان، بستری شدگان و فوت شدگان بیماری کرونا در این شهر را ارائه  داده است.

سکمن در ادامه گفته: «شهروندان ارزروم تنها با اخذ مجوز از شهرداری می توانند در سطح شهر تردد کنند و رفت و آمد شهروندان در سطح شهر را کنترل می کنیم و جلوگیری می شود و کارت‌هایی نیز بین نیازمندان با ارزش ۲۵۰ لیره توزیع می شود که به غیر از سیگار قابلیت خرید از تمامی فروشگاه‌ها و تمامی اقلام را دارد.»

شهرداران ارزروم و اورمیه در پایان همدیگر را بعد از پایان دوران کرونا جهت حضور در شهرهای‌شان دعوت کرده‌اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا